luni, 2 noiembrie 2009

Inceputul..

Numele nu are prea mare importanta dar prietenii si colegii ma stiu de "TETEA".Locuiesc in Mangalia,Constanta dar sunt nascut pe malul Dunarii.Am inceput sa pescuiesc de mult timp, dar pana in urma cu cativa ani nu stiam ce inseamna pescuitul la crap.Am deprins aceasta din mers,urmarind diverse programe de specialitate si incercind de foarte multe ori metode si stiluri diferite ,intrebari la pescarii de pe balta,unii mai vorbareti altii mai putin,incet-incet am inceput sa ma apropii de ceea ce inseamna DN-L CRAP.Anul acesta am avut si o captura deosebita fata de alti ani, cea mai insemnata pentru mine pana acum si care mi-a dat mari emotii pentru ca a fost prima dupa numeroase partide fara nimic spectaculos. Dupa aceea au mai fost cateva capturi dar nu ca aceasta.

Nici un comentariu

Trimiteți un comentariu

Exprima-ti parerea

Directoare

Promovat de Director Web Votati-ne in directorul ClickLink Web-Links.ro Director web

  © 2010 Tema realizata de Dicas Blogger.Toate drepturile rezervate.Inainte de a copia articole,imagini gandeste-te ca este vorba de putin respect fata de cel care scrie.

Hopa sus