marți, 3 noiembrie 2009

Baiatul lui TATA `

Pai..mai precis sunt baiatul autorului acestui blog.Cam greu dar intelegeti voi.M-am gandit ca ar fi bine sa postez si eu cate ceva din cand in cand despre mine.Sunt Alex..bla bla bla..15 ani,elev la Liceul Teoretic "Callatis" Mangalia.Sunt fericit ca am reusit sa intru la acest liceu.Sunt pasionat de pescuit la fel ca si tatal meu.Am avut multe aventuri impreuna cu el de cand am inceput sa invat ce este acela un pescar adevarat.Nu prea stiu sa arunc cu lanseta,este cam rusinos ca un pescar sa nu stie sa arunce cu lanseta,dar toate la randul lor.Asadar imi plac si masinile:sport,jeep-urile.Ma bucur ca am reusit sa facem acest blog si speram sa avansam,intelegeti voi...


Cam atat am avut de spus.Ne auzim la urmatoarea postare.Toate cele bune !!

Nici un comentariu

Trimiteți un comentariu

Exprima-ti parerea

Directoare

Promovat de Director Web Votati-ne in directorul ClickLink Web-Links.ro Director web

  © 2010 Tema realizata de Dicas Blogger.Toate drepturile rezervate.Inainte de a copia articole,imagini gandeste-te ca este vorba de putin respect fata de cel care scrie.

Hopa sus